Mamma Mia!


Hallå på er! Har nyss varit ute och gått en runda med lille vovven. Och innan det så var somsagt jag, mamma och syrran på Mamma Mia! Super bra film verkligen, och för alla er som inte redan har sett den.. Se den!!
Innan bion så var jag med syrran i nacka forum. Hon skulle köpa ett hänglås till sitt skåp. Och jag tittade i lite klädaffärer.
Sen när vi skulle käka så var bloggerskan Kenza och käkade på samma ställe som oss. Lite kul att se henne på riktigt för jag läser ju hennes blogg! :)
Nu ska jag snart se på sex and the city!
Take care!



Kommentarer
Postat av: leia

vill så gärna se den filmen...men det blir ju aldrig av....efter semestern kanske:)



kram maja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0