Krympande skor?



J
a, faktiskt! Min skor måste ha krympt. Eller skor och skor, crocs rättare sagt (haha). Skulle sätta på mig dem för att kunna gå över terassen utan att bli blöt eftersom det har regnat. Och då får jag inte in fötterna?! Hel skumt! Det verkar som dem har dragigt ihop sig på något väldigt underligt sätt. Ena skon får jag faktiskt på mig men den andra.. Icke sa nicke! Jag tycker det är lite synd för dem är rätt praktiska. Just nu försöker jag töja ut den med hjäp av en annan sko som jag har pressat in. Jaja, sånt är livet antar jag..
Har nyss skaffat facebook för alla som intresseras. Hehh...
Jag gillar den här bilden! (Lundlund)
Kramisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0