Första skoldagen.

Kom hem från skolan för en liten stund sedan. Första skoladagen efter sommarlovet! Det var kul att träffa alla i klassen igen, men jag har verkligen ingen lust att börja få läxor och sånt. Nej usch!
Det var ganska mycket förändringar i skolan tycker jag. Till exempel, skolfotot kommer inte tas av en fotograf utan av ELEVERNA?! Va kul (eller som jag egentligen skulle vilja uttrycka det; va kuk!)! Sen ska vi ju få betyg i år, lite läskigt faktiskt. Men jag hoppas det ska gå bra ändå. Sen har jag bytt skåp kompis. Hon som jag delade med förut bara sa till vår lärare att hon ville byta utan att snacka med mig först. Vilken bra stil asså?! Hon som jag ska dela med nu är jätte snäll, men jag tycker dessvärre inte det var lika snällt av min VÄN att bara byta sådär. Då känner man ju sig omtyckt, eller?
Ikväll ska iallafall jag, mamma och syrran på bio. Mamma mia ska vi se. Jag tror den är skit bra!
Nu ska jag nog kila! Ciao


Kommentarer
Postat av: rooroo

mamma mia lär vara hösten Måst se film. så säger de som sett den iallafall. vilken klass går du i?

2008-08-19 @ 15:50:41
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0