Choklad och mandel muffins

Har varit hemma hos min vän J ända sedan igår kan man väl säga. Eller jag, syrran och pappa åkte ut till J+hennes familj igår eftermiddag. Sen var vi kvar på middag där och cyklade inte till båten förns sent på natten! Ja, vi sov på båten eftersom att det är mycket närmare än att cykla ända hem till vårt hus.
Sen imorse så cyklade vi tillbaks till våra vänner och åt frukost där. Och när pappa och syrran skulle åka hem så stannade jag kvar och var med J.
Vi har gjort en massa idiot test och andra test, haha! Sen så bestämmde vi oss för att vi skulle baka. Så vi hittade på ett eget litet recept som vi ofta brukar göra när vi bakar.
Det blev ett Choklad och Mandel muffins recept! De vart faktiskt jätte goda! Önskar att jag kunde bjuda er alla, men det går nog inte.. Men nån dag kanske jag kan bjuda på receptet iallafall! Det vore trevligt!
Får höra ikväll vad pappa och syrran tycker, fick med mig varsin hem till dem så att dem skulle kunna smaka. Kan rapportera er sen om vad dem tyckte. Om det skulle vara lite intressant kanske?
Nu ska jag nog läsa lite andra bloggar!
Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0